قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

در این مقاله به همه مواردی که باید در ارتباط با هزینه ساخت سایت خود بدانید، پرداخته شده است.

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۲ چقدر است؟

وب‌سایت شما مهم‌ترین ابزار فروش و بازاریابی است که در اختیاردارید.
سایت شما مرکز استراتژی بازاریابی ورودی شما است و اولین چیزی است که مشتریان بالقوه شما می‌خواهند قبل از خرید یا حتی صحبت با یکی از اعضای تیم شما بررسی کنند.

اکنون‌که بیشتر کسب‌وکارها ارزش بازاریابی ورودی را درک می‌کنند، وب‌سایت‌های فروشگاهی به‌طورکلی پیشرفت کرده‌اند.
آن‌ها سریع‌تر، شیک‌تر، سازگارتر با موبایل و کارآمدتر شده‌اند. این مسئله برای مصرف‌کننده عالی است، اما از طرفی دیگر کار یک بازاریاب را بسیار سخت‌تر می‌کند.

در این محیط، اگر می‌خواهیم از رقبای خود متمایز شویم، همه ما مجبوریم خود را ارتقا دهیم که ما را به پروژه اجتناب‌ناپذیری که همه کسب‌وکارهای مدرن در یک نقطه با آن مواجه خواهند شد هدایت می‌کند؛ طراحی مجدد وب‌سایت.

قیمت طراحی سایت می‌تواند بسیار متفاوت باشد از چند صد دلار اگر خودتان آن را انجام دهید تا میلیون‌ها دلار برای یک وب‌سایت پیشرفته و سفارشی ساخته‌شده برای یک سازمان در سطح سازمانی.

ازآنجایی‌که کسب‌وکارها اغلب نمی‌دانند برای طراحی مجدد وب‌سایت چقدر باید بپردازند و برای پولشان چه انتظاری باید داشته باشند، تصمیم گرفتیم یک‌بار برای همیشه به این سؤال پاسخ دهیم.

چرا قیمت طراحی سایت افزایش‌یافته است؟

مانند هر چیز دیگری، قیمت طراحی سایت تا حد زیادی به عرضه و تقاضا بستگی دارد.
زمانی که اینترنت هنوز نسبتاً جدید بود، کسب‌وکارها نمی‌دانستند که یک وب‌سایت واقعاً چقدر ارزشمند است، بنابراین حاضر به پرداخت هزینه‌های بالا نبودند.

امروزه یک وب‌سایت یکی از اولین ملاحظاتی است که یک کسب‌وکار در ابتدای فعالیت خود به آن توجه می‌کند.

البته افزایش تقاضا تنها عامل نیست.
امروزه وب‌سایت‌ها پیشرفته‌تر از قبل شده‌اند.
باگذشت زمان، طراحان وب تکنیک‌های خود را بهبود بخشیده‌اند و به ابزارهای بسیار بهتری دسترسی دارند.

درواقع، ساخت یک وب‌سایت واقعاً درجه‌یک و استراتژیک نیاز به کار بیشتری نسبت به قبل دارد.
امروزه، وب‌سایت‌ها حاوی چت زنده هستند تا کاربران بتوانند فوراً با شرکت شما در تماس باشند، ابزارهای آنلاین برای نمایش خدمات و محصولات مناسب برای حل مشکلات مشتری و حتی ماشین‌حساب‌هایی که به آن‌ها نشان می‌دهد چقدر می‌توانند صرفه‌جویی کنند، رشد کنند و غیره.

علاوه بر این، الزامات داشتن یک وب‌سایت بهینه‌شده سخت‌تر شده است.
تمرکز بر سرعت صفحه، دسترسی و تجربه کاربر مهم‌تر از همیشه است.
همه این عوامل می‌تواند بر قیمت طراحی سایت شما تأثیر بگذارد، چه خودتان این کار را انجام دهید، چه یک فریلنسر استخدام کنید یا با یک شرکت طراحی سایت کارکنید.

در این مقاله، ما به سه مورد از محبوب‌ترین روش‌ها نگاه می‌کنیم:

  1. ساختن وب‌سایت خود با ابزار آنلاین
  2. سپردن طراحی سایت به یک فریلنسر
  3. سپردن کار به یک شرکت طراحی سایت

۱- ساختن وب‌سایت خود با ابزار آنلاین

قیمت وب سایت در ایران با یک الگو معمولاً ارزان‌ترین گزینه است و حقیقتاً تعرفه طراحی سایت ارزان مصداق همین مورد است.

قیمت طراحی سایت با وردپرس می‌تواند برای سایت‌های شرکتی تا ۳ میلیون تومان و برای سایت‌های فروشگاهی تا ۵ میلیون تومان متغیر باشد.

استارت‌آپ‌های جدید با بودجه‌های محدود و بدون توسعه‌دهنده وب، اغلب مجبورند کارهای کوچکی را شروع کنند.
در این روش به‌طورمعمول از cms هایی مثل وردپرس، جوملا و غیره استفاده می‌شود.
پس از نصب چارچوب، می‌توانید موضوعی را انتخاب کنید تا با زیبایی‌شناسی که می‌خواهید به دست آورید مطابقت داشته باشد.

۲- هزینه استخدام فریلنسر برای طراحی سایت

مرحله بعدی از ساخت وب‌سایت، استخدام یک طراح وب‌سایت مستقل است. فریلنسرها دارای سطوح مختلفی از استعداد هستند و بر اساس آن هزینه دریافت می‌کنند.
تجربه شما بسته به تجربه فریلنسر و جزئیات پروژه شما متفاوت خواهد بود.

هنگامی‌که با یک فریلنسر کار می‌کنید، احتمالاً می‌توانید انتظار طراحی‌ای داشته باشید که خوب به نظر برسد و به‌خوبی بدون هیچ‌گونه نقصی کار کند.

آن‌ها احتمالاً ایده‌های شمارا می‌گیرند، چند نمونه ارائه می‌کنند تا آن‌ها را ارزیابی کنید و سپس آن‌هایی را که بیشتر دوست دارید می‌سازند.

در بیشتر موارد، فریلنسر در درجه اول بر ارائه جذابیت زیبایی‌شناختی که به آن‌ها توضیح می‌دهید تمرکز می‌کند و درعین‌حال ویژگی‌های خاصی را برای بهبود تجربه کاربری پیشنهاد می‌کند.

۳- هزینه استخدام شرکت برای طراحی سایت

گزینه دیگر استخدام یک شرکت برای مدیریت مجدد طراحی وب‌سایت شما است که به شما امکان می‌دهد به تیمی از متخصصان باتجربه دسترسی داشته باشید که احتمالاً با اهدافی مانند اهداف شما و طراحی وب‌سایت تجربه‌دارند. بااین‌حال، همان‌طور که انتظار دارید، طراحی سایت با شرکت بیشترین هزینه را دارد.

قیمت طراحی سایت در این روش ممکن است در مقایسه با گزینه‌های دیگر پوچ به نظر برسد، اما کار با شرکت بسیار فراتر از طراحی سطحی است.

شرکت‌ها زمان مساوی را صرف محتوا، تجربه کاربر، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و هر چیز دیگری می‌کنند که وب‌سایت شمارا به یک دارایی ارزشمند برای شرکت شما تبدیل می‌کند.
همه این‌ها برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان.

یک شرکت معمولی با شما همکاری می‌کند تا معماری نقشه سایت شمارا ترسیم کند تا بتوانید ساختار وب‌سایت خود و نحوه حرکت کاربران در آن را درک کنید.

شما به طیف وسیعی از متخصصان دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند از سال‌ها تجربه ترکیبی خود در طراحی، توسعه، استراتژی، محتوا، آزمایش و موارد دیگر استفاده کنند، نه‌فقط یک منبع واحد و محدود.
اگر بودجه‌ای برای استخدام یک شرکت دارید، ارزش وقت گذاشتن را دارد تا با برخی از آن‌ها صحبت کنید تا ببینید چه گزینه‌هایی در دسترس دارید.

تعرفه طراحی سایت ارزان

بهبود مستمر از طریق طراحی رشد محور

این دلیل دیگری برای در نظر گرفتن شرکت و تیم کارشناسانی است که به آن‌ها دسترسی دارید: طراحی مبتنی بر رشد.

درست همان‌طور که یک گیاه برای رشد و شکوفایی نیاز به آب، نور، مراقبت و توجه دارد، وب‌سایت شما نیز نیاز دارد.
هم برای منعکس کردن تغییرات در کسب‌وکار شما و هم برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول خریدار، باید نظارت شود، به‌طور منظم به‌روز شود و مجدداً کالیبره شود.
من می‌دانم که شما به چه فکر می‌کنید، «این خیلی هزینه‌بر است.» و بله.
سرمایه‌گذاری برای بهبود مستمر وب‌سایت شما وجود دارد.

بسته به میزان اهداف شما و میزان تمرکزی که مایل به انجام تحقیقات و به‌روزرسانی هستید، می‌توانید از ۳ میلیون‌تا ۱۰ میلیون تومان در ماه برای یک پشتیبانی رشد محور با یک شرکت انتظار داشته باشید.

اگر این مسیر را طی کنید، هر سه‌ماهه با تیم شرکت همکاری خواهید کرد تا بر اساس داده‌های کاربر، بزرگ‌ترین حوزه‌های بهبود در سایت خود را شناسایی کنید.
برای به دست آوردن نتایج بهتر، آزمایش‌ها و آزمایش‌هایی را برنامه‌ریزی خواهید کرد.

طراحی مبتنی بر رشد یک فرآیند مشارکتی است که تیم شمارا قادر می‌سازد تا روی عناصر وب‌سایتی تمرکز کند که بیشترین پیشرفت را برای مشتریان شما به همراه دارد.

محتوا چگونه بر قیمت طراحی سایت شما تأثیر می‌گذارد؟

محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت شما است.
این چیزی است که سایت شمارا در موتورهای جستجو رتبه‌بندی می‌کند، کاربر شمارا به اقدام وادار می‌کند و شرکت شمارا به‌عنوان یک رهبر فکری و متخصص می‌سازد که خریداران باید به آن اعتماد کنند.

در ابتدایی‌ترین سطح، وب‌سایت شما برای ارتباط با مشتریان و آموزش آن‌ها در مورد آنچه ارائه می‌دهید وجود دارد. به همین دلیل است که محتواست که ارزش پیشنهادی شمارا ارائه می‌کند.

محتوا همچنین یکی از جنبه‌های وقت‌گیر طراحی سایت است.

برای مقابله با چالش محتوا، توصیه می‌کنیم به‌جای طراحی وب‌سایت و پر کردن محتوا، از رویکرد اول محتوا استفاده کنید، جایی که وب‌سایت خود را بر اساس محتوای خود می‌سازید.
یک رویکرد واقع‌بینانه‌تر این است که ابتدا روی ۲۰ درصد از وب‌سایت خود تمرکز کنید که ۸۰ درصد از ارزش را برای کاربر شما به ارمغان می‌آورد، سپس به به‌روزرسانی بقیه سایت خود ادامه دهید.
یک طراحی عالی به ارائه مؤثر پیام شما کمک می‌کند و تجربه کاربر را افزایش می‌دهد – اما بدون محتوا، طرح مهم نخواهد بود.

وقتی خودتان وب‌سایت خود را می‌سازید محتوا داشته باشید.
اگر خودتان طراحی سایت انجام می‌دهید، با نقشه‌برداری از تمام صفحاتی که می‌خواهید وب‌سایت شما شامل شود، شروع کنید. سپس محتوای واقعی هر یک از آن صفحات را بنویسید.

محتوا هنگام کار با فریلنسرها و شرکت‌ها

شرکت‌ها در نحوه حمایت از تولید محتوای شما متفاوت هستند، از داشتن یک نویسنده محتوای داخلی گرفته تا ایجاد محتوا برای شما و استفاده از شبکه نویسندگان برون‌سپاری.

نوشتن کپی برای یک وب‌سایت بزرگ کار کوچکی نیست.
اساساً نوشتن کتاب در مورد تجارت شما است و باید با همان اهمیت برخورد شود.

به همین دلیل است که تمرکز روی مهم‌ترین صفحات برای طراحی، سپس بهبود بقیه در طول زمان در مقابل انجام همه محتوا به‌یک‌باره می‌تواند مفید باشد.

هزینه‌های محتوا بسته به‌اندازه سایت شما، میزان محتوا و سطح تخصص موردنیاز (و اینکه آیا خودتان آن را انجام می‌دهید یا از شخص دیگری دارید) بسیار متغیر است.

در نظر گرفتن قیمت طراحی سایت خود

تصور کنید فروشنده جدیدی را استخدام کرده‌اید که شبانه‌روز، شبانه‌روز کار می‌کند و با هماهنگی کامل، کسب‌وکار شمارا به مشتریان بالقوه ارتقا می‌دهد.
با توجه به ابزارهای مناسب، این فروشنده به‌طور مداوم با کمترین نظارت و مداخله از جانب شما بهبود می‌یابد.

هر زمان که یک مشتری احتمالی در نیمه‌شب اطلاعاتی در مورد کسب‌وکار شما بخواهد و شما در خواب هستید، کارمند ستاره شما با یک لبخند بزرگ و تمام اطلاعاتی که مشتری احتمالی شما می‌خواهد در آنجا حضور دارد.

حالا تصور کنید که این نماینده فروش جدید نمی‌خواهد با پورسانت کار کند، حقوق نمی‌خواهد و می‌تواند کمتر به مزایایی که شرکت شما ارائه می‌دهد اهمیت دهد.
تنها چیزی که آن‌ها می‌خواهند یک هزینه اولیه در ماه است تا مهارت‌های خود را تقویت کنند.

آیا این برای شما ارزش دارد؟

البته که این کار را خواهد کرد. این چیزی است که یک وب‌سایت شرکتی عالی می‌تواند باشد.

بازاریابی ورودی بهترین شکل بازاریابی در عصر اینترنت است و وب‌سایت شما پایه و اساس استراتژی بازاریابی ورودی شما است.

انسان‌ها همیشه نقش‌های ارزشمندی را در کسب‌وکار بازی می‌کنند و کارمندان قابل‌توجه مستحق حقوق بالایی هستند، اما از کجا می‌توان بازگشت سرمایه باورنکردنی را که یک وب‌سایت قدرتمند و با طراحی خوب ارائه می‌دهد، دریافت کرد؟

وب‌سایت شما باهوش‌ترین و ارزان‌ترین فروشنده‌ای است که تابه‌حال استخدام کرده‌اید.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی براتون پیش اومده؟